• Gratis verzending v.a. €22.50,-
  • Voor 16:00 besteld, volgende werkdag in huis*
  • Retourneren

Klachten

Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur of ICT Waarborg.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie


WIKA ICT
Willemstraat 55
2411CP Bodegraven
0172-610995 / [email protected]

Openingstijden
Maandag.     12:00 tot 18:00
Dinsdag.       11:00 tot 18:00
Woensdag.   11:00 tot 18:00
Donderdag. 11:00 tot 18:00
Vrijdag.         11:00 tot 18:00
Zaterdag.      10:00 tot 16:00

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »